- Home
- Fundusze zewnętrzne
- Fundusz Dróg Samorządowych
Przebudowa drogi powiatowej nr 2538W w odcinku ul. gen. Zygmunta Padlewskiego i ul. Zygmunta Sierakowskiego w Ostrołęce
Fundusz Dróg Samorządowych
Opis projektu:
W dniu 5 grudnia 2019 r. podpisano umowę o dofinansowanie Nr FDS/83/2019 na realizację zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 2538W w odcinku ul. gen. Zygmunta Padlewskiego i ul. Zygmunta Sierakowskiego w Ostrołęce” w ramach Funduszu Dróg Samorządowych.
Łączna długość wybudowanych odcinków - 1378 m, liczba odcinków – 2
Zakres rzeczowy zadania:
- jezdnia o nawierzchni bitumicznej: szerokość jezdni – 6 m, długość jezdni – 664 mb;
- chodnik z kostki betonowej: strona lewa – 547 mb, strona prawa – 664 mb;
- pobocze gruntowe: strona lewa – 203 mb;
- oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego;
- sieć kanalizacji deszczowej – 312,8 mb;
- sieć wodociągowa z przyłączami – przebudowa kolizji – 33 mb;
- budowa oświetlenia ulicznego;
- zieleń;
- liczba skrzyżowań – 1.
- jezdnia o nawierzchni bitumicznej: szerokość jezdni – 6 m, długość jezdni – 714 mb;
- chodnik z kostki betonowej: strona lewa – 385,5 mb, strona prawa – 465 mb;
- pobocze gruntowe: strona lewa – 17 mb, strona prawa – 177 mb;
- ścieżka rowerowa z kostki betonowej: strona lewa – 375,5 mb;
- ścieżka rowerowa z kostki betonowej z dopuszczeniem ruchu pieszych: strona lewa – 311,5 mb;
- oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego;
- sieć kanalizacji deszczowej – 601,1 mb;
- sieć wodociągowa z przyłączami – przebudowa kolizji – 26,5 mb;
- sieć gazowa – przebudowa kolizji – 57 mb;
- budowa oświetlenia ulicznego.
Cel projektu:
- podniesienie poziomu i jakości życia społeczności lokalnych oraz zwiększenie efektywności instytucji publicznych poprzez rozwój bezpiecznej, spójnej, funkcjonalnej i efektywnej infrastruktury drogowej;
- wsparcie działań samorządu gminnego i powiatowego na rzecz budowy dróg lokalnych o kluczowym znaczeniu dla zrównoważonego rozwoju społeczno-gospodarczego wspólnot samorządowych;
- poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego i parametrów technicznych lokalnej sieci drogowej;
- poprawa oraz zwiększenie atrakcyjności i dostępności terenów inwestycyjnych;
- wyrównywanie szans rozwojowych regionów i budowanie spójności terytorialnej.