
Informacja dla właścicieli nieruchomości niezamieszkałych
Reklamacje w zakresie usługi dotyczącej odbioru odpadów z nieruchomości niezamieszkałych
i nieruchomości, które w części stanowią nieruchomości zamieszkałe, położonych na terenie miasta Ostrołęki należy kierować pod adres:
RDF Sp. z.o.o.,
ul. Kołobrzeska 5,
07- 401 Ostrołęka
tel. 29 769 18 00
lub
Urząd Miasta Ostrołęki
ul. Tadeusza Kościuszki 45,
07- 400 Ostrołęka
tel. 29 7654251 lub 29 7654365
email: odpady@um.ostroleka.pl
Urząd Miasta przypomina, że właściciele nieruchomości niezamieszkałych i nieruchomości, które
w części stanowią nieruchomości zamieszkałe, położonych na terenie miasta Ostrołęki zobowiązani są do wystawiania pojemników/worków na teren pasa drogowego lub udostępnić miejsca odbioru odpadów poprzez otwarcie wiat śmietnikowych, bram lub szlabanów w dniu odbioru odpadów zgodnie
z harmonogramem. Odpady powinny być wystawione do godziny 700 w dniu odbioru.
Ponadto przypominamy o obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych w podziale na co najmniej pięć frakcji:
- papier,
- szkło,
- metale tworzywa sztuczne, opakowania materiałowe,
- bioodpady,
- niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
- odpady stanowiące części roślin pochodzących z pielęgnacji terenów zielonych, ogrodów, parków zbieranych odrębnie od innych bioodpadów stanowiących odpady komunalne,
- popiół.